Tuesday, August 11, 2009

Album kenangan bowling 2

Di sini ada gambar bowling lagi, jangan marah ye jikalau kualiti gambar tidak memuaskan. Jangan marah juga jika ada sesetengah individu yang muka dia saja yang ada dalam gambar, muka orang lain kurang. Mungkin dia rasa diri dia fotogenik kot, hehehe. Jangan marah tau, sekadar gurauan.

Ada aksi yang kita hendak lihat dan ada aksi yang kita tak ingin lihat pun. Apapun terpulanglah kepada yang si pelihat sama ada perlu di lihat atau tidak...



Hadiah-hadiah yang ditawarkan, hamper je la. InsyaAllah kalau banyak sponsor di masa akan datang kita hadiahkan kereta pula.


Putera dan puteri kesayangan abang Asydi. Cute macam papa dia juga.
Buat ape tu dik ooi!


Jejaka perasan, hehe. 2 orang kat tengah tu dah kahwin dah, 2 orang kat tepi tu bujang lagi.

Eh dik, ko ingat ko ni handsome, ko boleh menang? Abang ni da taraf pro tau...

Bilalah giliran kitorang nak ambik hadiah ni?

Kita sarapan dulu....


Ni macam kumpulan gagak hitam yang hendak mengacau merak kayangan berbaju hijau.

Baling asyik masuk longkang je, baik aku makan kat sini.

Nah, terimalah balingan halilintar membelah bumi.

Peragawan-peragawan tidak bertauliah mempamerkan hadiah tempat ketiga.

Kehangatan bowling masih belum terasa. Ramai peserta sedang merehatkan minda sebelum game yang pertama.


Diorang ni lagi?Kali ini untuk hadiah naib juara pula.

Yeah, strike lagi. Kacang sungguh.

Mengapakah bolaku masuk longkang, mengapa perkara ini terjadi, mengapaaaaa!!!

Ni Ustazah tunjukkan cara mengangkat bola dengan betul, tengok ni tau.

Ambik ni bola spin 234 darjah!

Waa, adik pun nak baling jugak bola bowling tuu, waa (kena baca dengan nada yang sendu).

Kita kena menang ni Ustaz, kita kena gunakan senjata rahsia kita.

Akulah jejaka yang akan membolot anugerah peserta lelaki terbaik, hahahahaha.

Makluman: Kebanyakan caption yang diletak adalah sekadar gurauan semata-mata. Kalau ada yang berkecil hati penulis terlebih dahulu menghulur tangan, memohon maaf. Sekian

No comments: